ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „ Remont piwnic i tarasu w budynku Żarskiego Domu Kultury w m. Żary przy ul. Wrocławskiej 7”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „ Remont piwnic i tarasu w budynku Żarskiego Domu Kultury w m. Żary przy ul. Wrocławskiej 7”

Szczegóły informacji

„ Remont piwnic i tarasu w budynku Żarskiego Domu Kultury w m. Żary przy ul. Wrocławskiej 7”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Żarski Dom Kultury

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 247136 - 2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-10-06 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-10-06 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: Żarski Dom Kultury, ul. Wrocławska 7, 68-200 Żary - sekretariat, pok. nr 20

Ogłoszono dnia: 2015-09-21 przez Paulina Czubińska

Treść:

Żary: Remont piwnic i tarasu w budynku Żarskiego Domu Kultury w m. Żary przy ul. Wrocławskiej 7
Numer ogłoszenia: 247136 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żarski Dom Kultury , ul. Wrocławska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 68 374 24 13, faks 68 374 24 13.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dkzary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont piwnic i tarasu w budynku Żarskiego Domu Kultury w m. Żary przy ul. Wrocławskiej 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Remont piwnic i tarasu w budynku Żarskiego Domu Kultury w m. Żary przy ul. Wrocławskiej 7. Zakres prac obejmuje roboty: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty tynkarskie, 3) roboty malarskie, 4) izolacja pionowa metodą mikrofalową, 5) roboty ciesielskie i instalacyjne, 6) roboty elektryczne, 7)pozostałe prace związane z realizacją zadania i objęte dokumentacją techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z projektami: - stan istniejący tarasu - projekt remontu tarasu - remont piwnic - szczegół nr 1 - remont piwnic instalacje sanitarne. - przedmiary robót. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie..
II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Wskazana osoba winna posiadać aktualny wpis do na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy, doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, załącza do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 10
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust.1 Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy jeżeli: 1)W przypadku zmiany o charakterze publicznoprawnym, w tym podatku VAT, strony zawrą aneks do niniejszej umowy uwzględniający powstałe zmiany. 2) W przypadku konieczności wprowadzenia zmian z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów prawa. 3) Jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia. 4) W przypadku zmiany osób realizujących przedmiot umowy z uwagi na niezależne od Stron umowy okoliczności dotyczące osób wskazanych w niniejszej umowie do jej realizacji takich jak: inspektor nadzoru, osoby reprezentujące Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dk.zary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żarski Dom Kultury, ul. Wrocławska 7, 68-200 Żary - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Żarski Dom Kultury, ul. Wrocławska 7, 68-200 Żary - pok. nr 20 - sekretariat, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony